Powered By Blogger

Isnin, 18 Oktober 2010

kuatkn hatiku ini.....

masuk kje arinie dgn semangat baru n aku sntiasa doakn semoga semua PT2 kontrak d`sambung utk setahun lg.....xkisahla d`sni  @ d` mana2 je......ermmm susah sekarang nk dpt kerja.....ada da kelulusan yg tinggi pn payah je.....semua2 pakai org dalam nk dpt kje.......smpai bila nk mcm nie....xthu nasib akan datang......td aku dh feeling bila da org yg tegur n nasib suruh study ambil cz yg aku minat..tp aku dh ckp aku xdpt nk teruskn niat aku......ats sebab2 tertntu...tp npela susah org nk pham perasaan ku nie.......niat aku hnya satu family yg pnting.....wlapun terpaksa berkorban cita2 asalkan family bahgia.....so sad.....xpa klu kita wat family kita gembira insyaallah satu hari nnti ALLAH SWT akn membalasnya....itu kata2 yg aku pegang selama inie....insyaallah......:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan